Pipa

2008. október 3., péntek

Nagyon drága vagy:)

Elösször is...EZ az óra kiakaszt!Mielött mindenki azt hinné,hogy hajnalban felkelek,és írok ide,megjegyzem,hogy 21:20 van:)Tehát nem hajnal!:D
A konty..Tudom,nagyon szupijóó...Én ilyet nem tudok..Iszonyú macás,a drága szobatársam csinálta Lengyelben,és lefényképesztettem:D De egyébként könnyebbett sztem még én is tudnék..
És egyébként szép csajszi vagy..Tudod,Isten mindenkit a képmására tekintett..Isten pedig csodálatos..Akkor ebből vegyél el igaz jókora fokot,de mégis egy tökéletes teremtménye vagy..Arra viszont senki ne mondja,hogy nem szép!
A meglepi..Elfogadom:)Jótakarsz,aranyos vagy:)
Rettentő jókedvem van most..Ma értek meglepik,holnap Debrecen és találkozunk..Milyen hálás vagyok érte Istennek!Tutii szuperjóó lesz!Reggel 5-kor indulok,és még vígan msn.-ezek..Még kaját se csináltam,semmi..Én is jó vagyok ám:D
Azt hiszem,most annyi gondolatom van,hogy ki sem tudnám magam fejezni rendesen..
Sajni nállunk most eszik az essző,,(eső) tehát félő,hogy holnap..Na de mindegy..
Egyébként tökre jól vagyok..Sokmindenben tapasztaltam már meg Istennek a jelenlétét az életemben.Ma is..Új bicajod van?Nem a bordó?:O
Tényleg,Isten nagyon csodálatos,és övé minden dicsőség...(Végszó-The end)

Nincsenek megjegyzések: