Pipa

2008. október 31., péntek

Szijja!

De ügyes vagy! Tegnap este én is elszórakoztam a bloggal, őszintén szólva, de valszeg engem nem enged a beállításokhoz hozzáférni, vagy nem tudom..Úgyhogy erről majd tanácskozzunk:)
Nagyon jó lett a slide show! Látta tesóm is rólad azt aképet, ami az iwiwképed is, és nagyon megdícsérte:) Tényleg,mint egy címlapkép!
És hozzányúltál az én piros hátteres most készült képemhez? Csak azért mert vagy aslide show adta ki egy picit erősebb szinekkel, vagy te, de tetszik, az a lényeg:)
És egyébként ügyes dolog nagyon, köszi hogy felraktál, azon röhögtem, hogy elszenvedtél a becézgetéseimmel:) Ja és ez a szám jó.
Köszönöm szépen a dícséretet. Igaz, rájöttem az egyik sort valszeg nem jól gépletem be, mert nem értelmes a versben, de nem baajj:D
Kicsit eltértünk a blog stilltől, de ez tetszik,szabadok vagyunk végülis reá:)
Rátérve a napomra: Most egy kicsit fáradt,punnyadt vagyok...És tanulnom kell ma már ezerrel..Amihez no kedv,de ez vagyon..Az elöbb cukrászdában voltam tesómmal, meg elmentünk shoppingolni. Este klarinét- zenekar a program: 5-től Ifizenekar, 6:30-tól Szentes város fúvózenekara 21:30-ig. Aztán meg sztem olvasás az tuti, de lehet még egy tel beszélgetés is megengedek magamnak..Te?(Épp most hívtál fel, úgyhogy most abba is hagyom az írást:D)

Nincsenek megjegyzések: