Pipa

2008. október 27., hétfő

Jujj,de ügyes vagyok:)











Feltöltöttem..Ez mekkora forradalmi pillanat!Tapsvihar,dobpergés.:)




Ja igen! És Duddi írt! Lehet számítani! Nem kell felemelni a hangot(vagy a betűt naggyal írni!):D




Igen,és egyébként hiába vagyolok itthon,véled csak konfin talizok novemberben,a Teszes konfin,amelyet ezúton is hírdetnék,hogy Sajószentpéteren 2008, nov. 27-én Ifjúsági konferencia lessz!!!!!! Előadók közül csak egy név maradt meg, de majd ezt részletesen leírom.




-Reklám vége-




A lányzóknak meg iwiwen (üzi falon) szólogatok majd,hogy kérdezzék meg tőlem, ha kell a kép nékik,mi ennek a blognak a cííme..(Tudniillik nem akarom a nagy valóság elött bemutatni ezt a blogot,így is már elszúrtam azt, hogy kiadta a zeneitáboros véleményeknél ezt,kis logikával simán el lehetett jutni)




Olyan jó neked, hogy vannak levelek a születésedről! Köszönd meg Anyukádnak!:) Nekem nincsenek:( Pedig én sem voltam a pirosz anyajegyemmel egy teljesen átlagos fazon már akkor sem:)




Nu a képek: (AM ha nem mondtam volna, ha neked is lesznek képeid Orsi,azokat feltétlenül töltsed ide felfele!):D
UI. Remélem O, most meg van oldva a képmennyiség rólam,és nem sírsz azzé,mert nincs:) Gondoltam rá,ezért tettem meg eme gesztust. Szivesen!
(A másik:Hívj ahogy akarsz, a Duddi is megfelel:D Bár úgy az oszt. társaim szoktak)



2 megjegyzés:

pompom írta...

Annyira elbűvölőek ezek a képek rólad! :o)

DuLittle írta...

De aranyos vagy! Ezeket azért raktam fel,mert végre valahára,én is úgy találom hogy jól néznek ki. Azt nem állítom, hogy elbűvölőek, de vééégreee, tudod:D És tényleg: A profilképed szenzációs! Nagyon szép.