Pipa

2008. október 30., csütörtök

Versek

Eszembejutott, hogy olyan régen küldtünk már igeverset, vagy verset. Ezért most mindent bepótolok:)
Ami mostanság eszembejutott ige, az a Bibliámban könyvjelző, Békésen 2007-ben az év igeverse volt:
"Ezért, szeretett testvéreim, legyetek szilárdak, rendíthetetlenek, buzgolkodjatok mindenkor az Úr munkájában, hiszen tudjátok, hogy fáradozásotok nem hiábavaló az Úrban" (1 Kor 15:58)

Egy sajátszerzemény:
Zengjünk néki

Zengjünk hálát néki
Mert Ő mindig velünk van
S készített nékünk helyet
Az Ő dicsőséges személye mellett

Zengjünk hála dalt
Mit értünk tett Fia
S kifolyt vére a Golgotán
A mi bűnünk miatt

Hazugság, lopás, csalás..
Mind megfizettetett már
Kegyelméből ingyen megkaptam
És ez indít hála-dalra.

Szeretlek Atyám,
Tehozzád vágyom már
S tudja meg a világ:
Az életem az övé lett immár!

A Lábnyomok c. verset is be akartam rakni, de ha ide beillesztem, egy teljesen összefüggő szövegként értelmezi sajnos a blog, úgyhogy elmarad, majd ha lesz időm, kibogózom.Azt hiszem,mára ennyi. Most szerintem Osri helyett is pótoltam, úgyis elötte ő írt:)
Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: