Pipa

2008. október 27., hétfő

Pictures





































Na idefigyelj pici O-m!


Jellemző,pont akkor mész el,amikor én fel tudom végre valahára tölteni azokat a képeket:D Dumára lehet már nem lesz időm,de azt megígérem,hogy bepótlom vmelyik napocskán..Ugye én is elfoglalt vagyok:D
Szal:
Jujj, komolyan? Mindig is tudtam,hogy te egy külön eset vagy, külön kellett veled foglalkozniuk az orvosoknak.. Ilyen lény kevés van a Földön,mint te! Ezt most vedd egy szép,aranyos,és méghozzáá kedves mondatnak is:)
Elfelejtettem miket is írtáá..
Az a kép amit te csináltál sztem nagyon frankó, ügyesz vagy, csak annyi a bajom,hogy sztem rólam nem a legjobb kép, de sebaj, a háttér és afelirat eloszlatja kétségeimet!
Sokan vagytok? Miért is?:D
És büszke vagyok rád, hogy Elmentél B. falura! Tudod, szerezz örömet másoknak,é s mondj le néha magadról:)
L tényeg Pécsen volt. De már csak múltidő, mert egészen pontosan vasárnap este 21:35-kor beért a busza.Hallelujja! Túléltem a 6 órai utat.Ez teljesítmény a részemről, főleg az átszállásokat is beleszámítva,ja meg hogy odafele is ennyi idő volt.
Pécsen szuper volt! (Habár Nagyatádon voltam,de Pécset mondok mindig,hogy megérték,mert Pécsre is jönnek ki elém koccs-csal:D)
Fuuu,annyit tudok majd mesélnii:) Remélem te is ennnyi élménnyel száguldasz majd haza:)
ŐŐ izé..Elfelejtettem miket is írtál,ezért mostan ezt elküldözgetem, és reagálok másra is,no meg ha lesz még pici timem, akkor felrakok egy-két képet is rólam ami Pécsen készült.(Habár iwiwen is megtalálhatók).
És beindult a forgalom! Nahát,ez a szünet!:)

1 megjegyzés:

DuLittle írta...

Lányok!Eljutottatok idáig?:) Ja am véleményt nem biztos hogy tudtok írni,úgy hogy nem vagytok beregizve a rendszerbe,de attól lehet próbálkozni,lehet,én vagyok tudatlan csak:)