Pipa

2008. október 30., csütörtök

Hujj drágám:)

Te aztán tényleg nagyon bekakaóztad ezt a képet!:D Sztem kérésed ellenére nem kicsinyítem le,nekem tetszik hogy ekkora,csak szegény fejecskénk igazi körvonalát hiányolom.De egyébként ügyes vagy.Büszke vagyok megint:) Jajj,figyeljcsak kicsiszivem..Álljál le,jó? Lehet,hogy neked a Duddiról hülyeségek jutnak szedbe, de tudod, az átlagos ember gondolata különbözik a tiédtől:) Ja igen, csinálok már egy kis reklámot az én drága Laurámnak: Új blogja van, most csinálja. Sztem ha van kedvetek, nyugodtan ruccanjatok át, tudjátok, testvérhonlap (a szó legszorosabb értelmében, ezt csak azok értik, akikhez közel áll a hit). http://www.lauralisztes.blogspot.com/ Igen, a kövi: Kár, hogy nem tudtad a konfis plakátot kinyomtatni. Mondjuk nekem megvan a szöveg is, berakjam? Csak szólok, hogy ez a konfi annak ellenére hogy ezt írták rá, nem jelenti csak Pányok vonzáskörzetét, tehát pici O-m ne háborogjál:) Jöhetsz,megengedem:D (Mondjuk szerintem az érdekes dolog lesz, ha veled megyek majd, eltalálni, meg minden..szállás.. No de tudod, minden városban van egy híd. Bízzunk ebben.) Ő igen, Orsi, gondoltam hogy az afrikai énekeset nem fogod tudni végighallgatni. Nagyon nem csalódtam:DD Ja igen, a látogatók kedvéért: A honlap bővül videókkal és egyebekkel. A videósávon megtekinthettek eddig két énekes zeneéit.( Én pl. MWS-től nem ezeket raktam volna be, másikat, de ez van) A néger nőt meg nem ismerem, Orsi "ismerőse", hozzám meg MWS áll közel. (Am egyébként jó hangja van a nőszemélynek is, de akkor is:D) Laurától csórtam egy-két linket,ami megtetszett nekem is: http://www.youtube.com/watch?v=UU593EjP3QY http://www.youtube.com/watch?v=EazRNX_Na7o http://www.youtube.com/watch?v=Jq2fZBXesXc Azt vártam egész végig, mikor szólal meg az a koma, akinek a hangja olyan mély, hogy csak na:) Nagyon dúrrva a hangja, de tetszik:) Ui. nyugodtan kommeljetek,nem kell megillyedni. És Lau, megtettem számodra is. Remélem szeretetem viszonzásra talál:D(T)

Nincsenek megjegyzések: