Pipa

2008. október 15., szerda

Nyugi, semmi bajom, nem küzdök személyiségi problémákkal:D
Jahhjjjjjajjj, elfelejtettem mire kell válaszolnom...na mindegy.
Lényeg h a képeket majd megoldod.
:)
A mai napom jó volt, gyorsan telt és vidáman...szinte.
Illetve a mai napom fele, még lesz ma zongora ÉS oboaórám, ezekután hazaesek kb 7-re, mikor is csinálhatom a meggyes kókuszgolyókat a holnapi gólybálra...EZAAAAAAAZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
És még nem is tanultam, de ez egy igazán mellékes dolog.
Jahj szegény 9-edikesek, hogy meg lesznek SZIVAAATVAHAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE!!! LEgalább ehetnek a kókuszgolyómból!!!
Jó dolog tizedikesnek lenni, az embernek több joga van!! :D Én örülök, h nem most vagyok gólya, hanem tavaly voltam. Most nagyon...lesz. Khm. Ja.
Na akkor livi, te jössz:]
Sziasztok!! MANGO!!! Megyek!!!:)

Nincsenek megjegyzések: