Pipa

2008. szeptember 30., kedd

3 Nap Múlva Találkozunk!(3NMT!)=)


Szijja!

Na ezt figyeld!Egynap 2-szer!Ehhez már nagyon tudni kell vmit:D

Na ne máá....És nem mondod el akarácsonyi ajándékom?Hogy őszinte legyek,én neked már régen kitaláltam,de mostanra elfelejtettem...Karácsony elöttig is vannak események:D

Jah...Győzzön a jobbik!(nem a párt:D)

Annyit kéééneeeee még tanujjakk!:S

És olyan de szupernagyon büszke vagyok rád!Nagyon ügyes vagy!

A "Madarat tollláról,embert barátjáról" c. mondás ebben az egy dologban tér el..Te is lökött vagy,én is,ez stim.De akémia 5-ös!Most aztán fel kell kötni a gatyeszt!

Történnek velem itt az események,de ami eszembejut,az nem blogkeretű,más meg nem jut eszembe.Asszem utánna nézek már annak a kavingtonnak..(Merre is tettem?:D)

Jajj..És legyélszives kicsitücsköm,mondd elllllll,mi az a meglepi?Attól az az marad,az nem lényeg hogy tudom,mert meglepi..Érted?Mert én nem:DDe ez így jó:)

Na asszem megyek.Újfent szép napot nektek,de most már talán megemlíthetem az estét is...
Ui.Az ott a hajam,még nem is mutattam,milyen kis pofás kontyom volt:)

Nincsenek megjegyzések: