Pipa

2008. szeptember 27., szombat

Sziasztok!



Jajj drágaságom!De nagyon jókedve van vkinek:)


Ez az első képet nagyon királly!:)(Mármint amikor kiváncsi vagy az élet dolgai felé,és irtál vmi hülyeséget a napról,amit nemteljesen értek,de sebaj:D)


Hát ez akép ez szenzációs..Az upszos:) De a Jujjj feliat az osztálytársaim miatt kifejezőbb lenne:D


Én mostanra tökre lebetegedtem:( És hétfőn nagyon sok dogát írok:'(


De amikor beszéltem veled(ma) meggyőződtem arról,hogy te is:) Sajnos:(


Viszont én lebetegedtem...Úgyhogy most nem vagyok vmi jól,de hát ez van...Ha támad a vírus..:)


Ja és BÜSZKE VAGYOK RÁD!A második hely az tökre jóó!!!!!:)))Télleg:)


Tegnap este 17:30-21:30-ig odavoltam klarinétozni,és ma reggel is 9-11:30-ig..Szal most már kezdek visszacsöppenni az eredeti formámba..Szerintem mondtam már,hogy megyek zsoltáréneklő versenyre,de ha nem,azt ezúton közlöm:)


Ja és MÁR CSAK EGY HÉT ÉS TALÁLKOZUNK!:) Jahajj de jóó!(Csendesnapon Debrecenben:)


Szerintem tuti jó lesz az ifikonfi is Sajószentpéteren!:)


Azt hiszem ennyi..Mindenkinek nagyon szép estét,szép hetet,és sok erőt!:)






Ui...Ezt a képet nem bírtam kihagyni:) EZen mindig akkorákat nevetek(tudod a háttérben a nőci:D) Egyébként azon a szilveszteren készült még egy-két olyan kép,de azt inkább nem közlöm itt:) Habár...Igazán leszedhetnéd rólam azt a rusnya képet,amit augusztusban tettél fel!:) Ha másnem megbabrálom én,és leszedem,bibíí:D

1 megjegyzés:

Anastácio Soberbo írta...

Hello, I like this blog.
Sorry not write more, but my English is not good.
A hug from Portugal