Pipa

2010. augusztus 24., kedd

Úti gondolatok és poénok

Mostanában nagy csend volt itt a blogon részemről. Ennek oka a 2 hét Pányok, majd az azt követő 2 hét Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében illetve Békésen.
A kilométereket járva bizony sok érdekességre akadtam. Először is elgondolkoztam a városok "üdvözlőtábláin", hiszen nem eggyel ismerkedtem meg :)
Az egyiken az állt, hogy : Isten hozott!
A másikon meg, hogy: Üdvözöljük!
Az egyiken tegeznek, a másikon magáznak..még ilyet!
A másik tapasztalatom Pányokról hazajövet volt, amikor sikerült rádöbbennem, hogy a felelősség mennyire nem szokványos dolog kicsiny országunkban.
Egy sötétebb népcsoportba tartozó asszonyka mellettem terhesen elszívott 2 cigit, és a gyerekei rohangáltak a buszok után. Tudom, hogy naív vagyok de akkor is meglepődtem. Természetesen magyaroknál is voltak érdekes jelenségek...
JA IGEN, mint például akkor, amikor Orsival egy mély beszégetős-sétálásunk közepette egyszer csak egy koma odaordít felénk, hogy : "Szia Csabi!"
Orsival megálltunk, és meredt tekintettel néztük a komát..Hiszen mi lányok vagyunk!
1 perc múlva Orsinak leesett a tantusz...Épp üzletek mellett mentünk el, és a 15 m-re álló férfi a kirakatban látta magát és úgy érezte, hogy üdvözölnie kell azt az alakot, aki ott neki integet meg köszön...ezért nevetett olyan egetrengetően.
-no comment-
ÉS ha már úti gondolatoknál tartok, akkor nem hagyhatom ki a buszos élményemet Békésről hazajövet:
Nagy pakkokkal felszerelkezve (2 heti ruhaadag) vártam a buszocskámra, ami késett vagy 20 percet..ekkor már tudtam, hogy a csatlakozásomnak valszeg lőttek.
DE MÉG REMÉNYKEDTEM.
Hát Orosházán a felszállóknak egy sanda mondatot odavetett a buszsofőr: "Elnézést, nem tudja, hogy merre kell menni? Már nagyon régen jártam arra.."
Amikor ez a mondat eljutott a fülemig majd az agyamig, azt hittem velem van a hiba.
DE SAJNOS NEM.
Odaültem a buszsofőr melletti ülésre, biztos ami biztos alapon.
Egyszercsak egy kereszteződésnél, mikor zöldre váltott a lámpa hangosan hátraszól: "Elnézést, nem tudja véletlenül valaki, hogy most merre kell fordulni??????"
:D AZ ÖSSZES REMÉNYEM SZERTEFOSZLOTT.
Hát még jó, hogy léteznek hangos öreg nénik, akik továbbítják az üzenetet a buszban.
Így előrejött egy koma, aki Székkutasig elnavigálta buszsofinket. Sok kétség közepette eljutottunk Hmvásárhelyre..fogtam magam, és odamentem a buszsofőrhöz, mert gondoltam, hogy dunsztja sincs a dolgokról.
Így szépen elvezettem a buszocskát..szegény bácsi annyira meg volt rémülve, hogy amikor mondtam, hogy merre forduljon vagy 60x visszakérdezett, hogy jól hallotta-e..MÉG jó, hogy nem volt rendőr a közelben.
Elmagyaráztam neki a dolgokat, meg hogy hanyason álljon meg, és hanyasról induljon..
Életem első és remélem utolsó élménye amikor egy távolsági járaton a kanyarokat ellenőrizgettem.

6 megjegyzés:

Klári B. írta...

hat... ez durva... foleg az utolso eset, de a tobbi is...

pompom írta...

ezek jók...:D mindig kifogod...:P

Berta írta...

nem is te lennél, hogy már megint mik történtek veled... Ez a buszos, hát nem tudtam, hogy ilyen egyáltalán előfordulhat.. :D

DuLittle írta...

Berta..
Most már komolyan gondolkodóba estem, hogy a külsőmön van valami furcsa, vagy csak tényleg minden "extragáz" helyzetet kifogok?
:D

Unknown írta...

Legközelebb egyszerűen csak vedd át a volánt, és kész...

DuLittle írta...

Végülis..miért ne..Rendőr ugyse' volt a közelben!