Pipa

2010. augusztus 15., vasárnap

Miért Micimackós?????????

Gyorsan írnom kell, sokáig nem jutottam géphez, pedig ez a Micimackós kezdőkép magyarázatra szorul!
Elegünk lett kicsit a blog régebbi arculatával, meg nekem személyesen egy kicsit az egész bloggal (de nem adom fel :)) úgyhogy Livi elkezdett keresni más hátteret a blognak.
Körülbelül 1 órahosszat keresett a neten, de nem talált semmi jót, végül felhívott engem.

Én meg elláttam ama igen bölcs tanáccsal, miszerint legyen most a blogunk minél undorítóbb kinézetű, hogy kicsit felrázzuk magunkat, meg másokat.
Na most Livinek ez a Micimackós háttér volt a legundorítóbb, amit el tudott képzelni...
Egyetértek, a Disney-féle Micimackónál visszataszítóbbat én se nagyon tudok elképzelni, csak az a probléma, hogy nem elég egyértelmű.
Még valaki azt hiheti, hogy mi aranyosnak, esetleg "cukinak" találjuk.
Erről szó sincs.

Akkor ezt megmagyaráztam, egyébként kellőképpen megrázóan hatott, mikor először megláttam, kell ilyen, köszi Livi . :)

6 megjegyzés:

Berta írta...

Ami azt illeti, már kezdtem azt hinni, hogy "kicsit" félreismertelek benneteket... Azt hittem nem bírod az ilyen dolgokat Orsi, de a válasz megnyugtatott..... :D

Amúgy szerintem annyira nem undorító a háttér, lehetne rosszabb is, de azért remélem nem sokáig lesz így.. :D

pompom írta...

Mondom, kellett ez a kis felvilágosítás...:D

LisTib írta...

Csak azt nem tudom, hogy akkor melyikőtök a Malacka :-))) ?

AMúgy pedig Micimackó és Malacka meg az egész mese sokféle jelzővel illethető, de semmiképpen sem undorító. Még háttérnek sem. Szerintem nyugodtan tartsátok fenn méltóbb alanyra ezt a szép magyar szót. :-)

Szeretlek Orsi,

Apa

pompom írta...

Nekem az eredeti Micimackó tetszik, csak ez a másolat nem. Egyébként meg relatív.
De talán tényleg túl erős volt a kifejezés. A "gáz" jobb lenne?

:D

Melinda írta...

Sziasztok!
Szeretnék én is valami bátorítót írni, remélem nem unjátok még a sok kommentet, úgyis régen írtam már..:)
Nekem az új style-ról az jutott eszembe, hogy kislányos-aranyos, lehet, hogy ezért találtátok "gáz"-nak, mert úgy éreztétek, hogy fiatal lányokként már nagy a kontraszt. Én még mindig nem tudtam elfelejteni Micimackót és barátait:):)Ez valószínűleg köszönhető annak a micimackós bögrének is, amit Livitől kaptam az egyik születésnapomra, és az van ráírva:"Veled lenni boldogság!" :):)Ez a kedvenc bögrém:):)
Nekem egyébként amikor először megláttam a főoldalt Micimacival és Malackával, legelőször a barátságotok jutott az eszembe.
Tetszenek az írásaitok, viccesek, a bizonyságtételeitek bátorítóak! Mindketten nagyon jól írtok!

pompom írta...

köszi :)