Pipa

2010. augusztus 15., vasárnap

senki más

Régen írtam már magamról is.

Az elmúlt hetekben rengeteg helyen jártam, sok emberrel találkoztam, hallottam őket beszélni, miről mit gondolnak, szerintük miben van az igazság...
Nem sok időm van hangzatos mondatokra, lényeg az, hogy rájöttem, Isten az, aki választ tud adni a kérdéseimre, SENKI MÁS. Lennének jelentkezők, de már annyira elegem van abból, hogy emberek akarják rám erőltetni a tuti biztos válaszaikat az élet nagy kérdéseiről.
Lehet, hogy jó válaszokat, de lehet, hogy nem.
Na mindegy, most ennyit erről, tolonganak a népek, hogy géphez jussanak. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Orsi, persze, hogy Istentől kell várnod a válaszokat. De nagyon sokszor embereken keresztül fogod megkapni ezeket.
Figyelj az emberekre.

pompom írta...

Igen tudom.. csak honnan tudom ki a megfelelő ember? :)