Pipa

2010. augusztus 26., csütörtök

tanévkezdő beszédem

Lassan közeledünk a sulihoz.
Lassan lassan lassaaaaaan laaaaaaaaassssssssssaaaaaaaaan llllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..........................................................................................................................................................
Feldolgozzuk, hogy a napjaink be lesznek osztva, újra tanulni kezdünk. Az igazság az, hogy én mindig tanulok, csak nyáron olyat, ami érdekel, év közben meg olyat, ami nem.
Felesleges információk az agyamban, pedig így sem túl nagy a tárhely...

Majd miután hozzászoktunk a gondolathoz, hogy suli van, már félév, és mire hozzászokunk a gondolathoz, hogy itt a nyári szünet, már sulikezdés...

De talán picit előreszaladtam.

Ettől a tanévtől nem várok sokat, nem vettem fel faktot, lesz időm olaszt tanulni.
És ami nagyon fontos, lesz időm gyakorolni oboát, szolfézst, zeneelméletet, zeneirodalmat...

Uff. Már félek is. De egyébként nem is lesz annyi időm, kórus hetente 2x, ifi, ami most újraéled, tehát sok lesz a program, nyelvtanulás, érettségi valamiből, majd eldöntöm miből...:D

Szóba jöhet a rajz, az ének és a hittan. Csak meg ne erőltessem magam. :)
Ne értsetek félre, nem vagyok lusta, csak szelektálok.
És fogok edzeni, van egy kemény futóedzéstervem, 24 hetes. Úgyhogy már a tudattól fogytam 5 kilót. :D

Ezenkívül a másik áttörés meglepetés.
Jövő nyáron elárulom, mi az, ami nekem hatalmas nagy öröm lesz ebben az évben!!!

Livinek szurkoljatok, mert nagyon gyúr arra az angol nyelvvizsgára, amit simán le tud tenni, ha elkezd tanulni...:))
Hozzácsap egy angol érettségit, és máris letudta ezt a kötelezettséget.



Nekem meg még egy új dolog következik ebben az évben, lesz fizetésem!!!
Egy kórusban leszek az alt szólamvezetője. Eddig nővérem volt, Berta, de mivel ő elmegy Szegedre továbbtanulni cselló szakon, átveszem a helyét.
Úgyhogy elkezdhetek gyűjteni egy oboára..................

1 megjegyzés:

DuLittle írta...

Fnatasztikus-ultra-szuper-energikus 2010/2011-es tanévet kívánok! Köszi a bátorítást, már olvasni is jó volt egy mondantban a nevem és a nyelvvizsga+érettségi szócskát!