Pipa

2009. március 21., szombat

A témánál

Sziasztok!
Szombat este..
Ma volt csendesnap a gyülinkben, a Wessisek is itt voltak (pesti bapt. gyülekezet)..
Voltunk egy jó páran..Az ifinek egy csomó sport volt..Meg volt előadás, meg medve vadászat a kicsikkel, amin szétnevettem magam...
Jó volt, igazándiból ennyit talán sosem kosaraztam még az életemben egy nap..Ami azt jelenti, hogy most szegény lábaim ezt jelzik is..:)
Aztán mentem a Takkoba, meg a Kikbe.. (Háát igen..Szentes csúcs egy város!:D ... ... ... ...) Gazdagodtam pár felsővel meg egy nadrággal. Nagyon örülök ennek, és ez úton is köszönöm.:)
Egyébként jó kedvem van.. Ma sok élmény ért, jó volt..
Levezettem egy kézművest.. (virágos kitűző) Az ovis és ifis korosztály is készített..Köszönöm Orsi az ötletet!
Ja igen..Könyv ajánló:
Kiolvastam Rejtő Jenőtől a Tizennégy karátos autó c. könyvét.. Hát összegzésképp annyit, hogy sokat nevettem (egy poén külön tetszett, ott már könnyeztem a nevetéstől). Egyébként először túlságosan is "ponyvának" tűnt, de aztán belerázódtam a stílusába, meg egyre izgalmasabb kezdett lenni..Azért is volt jó olvasni, mert elég nehéz dogát(kat) írtam a héten, és volt olyan, hogy 1-ig tanultam, és 5:50-kor keltem..Kis kikapcsolódás..Sok fiatal nem is tudja mennyit veszít azzal, hogy a tv-t bámulja egy jó könyv olvasása helyett..
Még ezután megnézzük A dárda vége c. filmet, amiben Jim Elliot és társai története van feldolgozva az aukáknál tett missziójuk során..Mivel én a könyvet is olvastam, ezért tudom tuti hogy jó lesz:)
És a végére egy másik lazító sztori:
Ez ugyancsak a rokonoméknál történt Somogyban...
Kocsikázás közben beszélgetés folyik, és én jó turista lévén megkérdezem, hogy hol vagyunk éppen (mégis milyen falu mellett megyünk el)..Közben több fonalú beszélgetés folyik,és épp azon gondolkodom, hogy lehet hogy nem kéne a lábam felrakni arra a kis bigyóra..(Kis kocsi,középső rész)..Erre megszólal Attila: Lábod.. Én természetesen élénk bocsánat kérésbe kezdtem.. Nem igazán értik, hogy én most mit mondok, ezért kiegészíti: Lábod ennek a falunak a neve..
Azt hiszem értitek...Na ilyen is ritkán van...De velem természetesen ez is előfordul..Mért is ne?:)
Hát a további viszontírásra!

Nincsenek megjegyzések: