Pipa

2009. március 13., péntek

Szupperr:)

Egyszerre netezünk..Voilá.
Szinte visszatérő mondatomként hangzik már, hogy: 'Igen, itt vagyok.. Eltelt megint egy hét, megint sokat kell pótolni..' Talán így jönnek létre a mottók is.
Köszi Orsi, hogy beraktad a plakátot..Meg a youtube-t,meg mindent:) Nézegettem a kommenteket is, s jót mosolyogtam A Kép alatti hozzászólásodon. Bizony, nekem sem egy perc volt, amire sikerült abbahagyni a nevetést..Ugye,mikor az emlékek a felszínre tőrnek..:)
Talán annyit magamról, hogy én is beteg vagyok. Hétfőn nem mentem suliba, 1-ig ültem a Doktor Néninél, mert olyan sok influenzás és különféle gyerek volt. 10-kor nem fértem be a rendelőbe..
Aztán zenésszülői.. Jól sikerült.. Fura dolog a legnagyobbnak lenni, amikor sokan a te véleményedet várják.. Na ilyen élményem sem sok helyen van még.De egyébként szuper.:)
Aztán újabb lebetegedés.Cseverből vödörbe..Hát ez már csak így megy...
Tegnap Szegedi Tudományegyetem Zenekarának koncertje.. Szuper volt. Újból rájöttem, hogy Te jó ég, van mit fejlődnöm... A zene..művészet..- Hát Isten igen szépet teremtett..Kár, hogy ezt sokan nem jól használják.
Ma a szokásos program: Zenekar..Zenekar..Telefon..Fürdés..Olvasás..Alvás..
Igazából a mai napom nagyon gyérül indúlt. De aztán felébredtem, és péntek érzésem lett.
Jó kis nap volt.:)
Most mennem kell.. Szép napot!:)

Nincsenek megjegyzések: