Pipa

2009. március 24., kedd

...

Hú mióta legutóbb írtam történt velem pár dolog...
Pl elhagytam a bérletem és a diákigazolványom.
Úgyhogyegész nap (csütörtök) jártam a várost, hogy megnézzem hol lehet.

Miután nem találtam meg, elmentem pénteken a sulinkban a diákügyintézőhöz.
Ebben már gyakorlott vagyok, hogy mi a teendő ilyenkor, ugyanis ez már a 6. diákigazolványom...:-D

Ok, hát elmentem, köszöntem, kértem, kaptam, közben elbeszélgettünk a diákügyintézővel, akivel ugye egy napon születtem.
Aztán arról, hogy hol születtem, miért pont ott (mert Pécs ugye nem éppen itt van), mit dolgoznak a szüleim, stb...Aztán bejött az osztályfőnököm, ő is kérdezett, mindegy szóval kértem iskolalátogatásit...

Aztán vettem bérletet, de nem volt viszonylatigazolásom.
Mindegy, hazakeveredtem valahogy, és akkor másnap...
tegnap írt az iwiwen valaki, hogy megtalálta a buszos kollégája, és menjek érte!
Úgyhogy megvan.:-)
Ennyit a bérletemről.

Talán kicsit hosszan írtam le...

Ja és ma megkaptam a nyelvvizsgabizonyítványt (a szóbelit)!!
Szombaton meg megyek írásbelizni.
Most pedig megyek, mert nem akarom a délutánt a gép előtt tölteni, hanem ki akarok menni a szabadba, az egészséges friss levegőre!!!!!!!
:-D

Nincsenek megjegyzések: