Pipa

2009. március 8., vasárnap

Beszámoló-ömlesztve

Lesz ebben minden.. Előző hét, Szebin utóhatása, szaladgálás..Minden:)
És aranyos vagy Orsi..Livi csak most tudott írni sajnos, de most ír!:) A lényeg a lényeg (ahogy mondta ezt egy néni a buszon :D )
Igazából gőzöm sincs hol kezdjem.
Kezdem mondjuk kedden az ifivel.
Szebin végén elhatároztam, hogy most kedden átmegyek Szegedre ha lehet, mert másnap nem lesz suli, meg nagyon el szeretnék menni..
Nos úgy történt, hogy a buszt nagyon neccesen értem el, gyakorlatilag csúcsot döntöttem gyorsaságban.:) Aztán rájöttem hogy van másik busz (rövid utas, de kiírva nem láttam) már amikor felszálltam a másikra.. Akkor gyors átszálltam.. Na de közben az volt a bibi, hogy Szilvi nem hívott, pedig én azt ígértem az itthoniaknak, hogy csak úgy ,megyek el, ha kikísér Szilvi este a Mars térre. Nos,Szilvi nem vette fel a telefont.. És csak arra tudtam építeni ,amit mondott vasárnap, hogy eljön.. Úgy voltam vele, hogy imádkoztam ezért, Isten meghallgat.. És kértem tőle egy jelet: Ha Hmvhelyen nem hív fel, akkor hazamegyek egy másik busszal. Közben, elkezdtem a buszon olvasni a Bibliát. .Alig volt vmi fény, már meg is jegyeztem magamban, hogy de jó lenne ha világosabb lenne. Erre megáll a busz, hátrajön a buszsofőr, és elkezd vmit matatni.. Hát aztán felkapcsolta a villanyt, mert csak így sikerült neki megoldani a problémát.. Tehát felkapcsolt villannyal mentünk tovább:D Ami szabálytalan, de muszály volt neki.. Mondanom sem kell, az, hogy fülig ért a szám, az szó szerint megtörtént.
Aztán leszállok Vhelyen a buszról (így is úgy is másikra kellett szállnom, ha megyek vissza Szentesre, vagy Szegedre.. Erre amint leszállok hív Szilvi, hogy eddig le volt némítva, de lett egy gondolata, hogy meg kéne néznie a telt.. És meglátta az én kismillió hívásom.. Hát hálás voltam, mert ő alapból nem jött volna el, mivel betegnek érezte magát. .De ahogy ő megfogalmazta: Ő eldöntötte hogy nem megy, de Isten mégis "elrugdosta". Elérte a helyi járatát,és odaértünk.:) ( És nagyon örült neki, hogy eljött)
Nagyon jó volt ott.. Bizonyságtételek voltak a Szebinről, és én is kiálltam. Nekem mennem kellett a 20:45-ös busszal, de negyed11-ig tartott. Kb 30-an tettek bizonyságot úgy 3 óra alatt. Szuper volt Miután elmentem, odament Szilvihez egy csaj, hogy megkérdezze merre vagyok, mi a nevem, mert beírta a keresőbe a „Szebin” szócskát, és kiadta az én bejegyzésem, elolvasta, és nagyon örült neki hogy ezt leírtam. Na ezért már megérte leírni.
Aztán szerdán volt a kortárszenei verseny. Kiválót kaptam, Isten megáldott.. Ez tényleg csoda, mert nagyon kevesen kaptak, és sok nagyon nagy név nem kapott...(ezt most nem magam felmagasztalásaként mondom, hanem csak magyarázásképpen, miért is tartom ezt olyan nagy dolognak)
Aztán végül is nem történt olyan nagy dolog.. Írtam pár dogát, bejártam Anyuhoz (Jöv. héten már valszeg tényleg kiengedik,30 nap után)
Tegnap pakolásztam, mentem ide-oda.. Elszaladt a nap.. Ma meg hajat mostam, pakoltam, belenéztem a matekba, meg ilyeneket csináltam.. És elszaladt az idő, megyek eztán még apuhoz, meg anyuhoz is benézek, 4-re meg megyek gyülibe.. Aztán meg lehet Szilvivel sétálok..
Hát úgy kb ennyi van velem.. Forgalmasak mostanság a napok, ami sztem nem olyan nagy furcsaság, hiszen ilyen az élet.:)
Ja igen. És ma van nőnap.. Erről pár információt, meg sztorit egy másik blogon találtam:
http://angyallka.blogspot.com/2009/03/amikor-isten-megteremte-notnok-napjara.html
Szóval ennyi kb. Mindenkinek szép napot kívánok!:)

Nincsenek megjegyzések: