Pipa

2009. március 20., péntek

Ha már itt tartunk..

Elméletileg most semennyi időm sincs,de hát az elmélet sok esetben más mint a gyakorlat.
Na igen.. Azt hiszem,ez a közös bennünk.. Ez a hihetetlen magas fantázia.
Nekem egy eset ami eszembejut:
Pécsen a rokonoméknál voltam.. Épp vmi rizses kaja volt, és hát a rizst (rizsát?:) ) nem tudtam megenni.. Mi következik ebből egy ilyen elvont gondolkodású lénynek? Hát alkossunk.. Asszem készítettem egy tájképet a tányéron.. Utána meg elkezdtem írni egy szöveget, amiben minden szó b betűvel kezdődik... Ezen ma is nagyot derülök ha szembejut, mert betadintól kezdve a banánig minden volt benne.. De az biztos, hogy a rokonaim megállapították, hogy nem kis csaodabogár vagyok..
A másik, ami nem kötődik ehhez..
Az is ott történt.. Egy szövetnadrág volt rajtam, új volt..És úgy csodálkoztam,hogy hogy szúr..Már elkezdtem panaszkodni, hogy milyen gatyákat árulnak manapság..
Erre felállok a székről, hát mit látok? Beleültem egy rajzszögbe. -.-

5 megjegyzés:

pompom írta...

Au ez fájt! :D

Budai Evódia írta...

na, ez megint kicsalt belőlem egy kacajt:)

DuLittle írta...

Nekem mondod? (hogy fájt...)
Na hát örülök hogy megmosolyogtattalak Evódia:)

Névtelen írta...

háháhá
ezen én is jót nevettem :)
és mostmár jövök mindig szal lehet szorgalmasan írni ...:D

DuLittle írta...

Szia Anna!:) Jó téged errefelé látni!:)
És ne aggódj, amikor alkalmam nyílik az első dolgom a blog:)
Egyébként el tudom képzelni, hogy mekkorát nevethettél:)