Pipa

2009. március 28., szombat

A mai munkanap..

Sziasztok!
Nos, hol is kezdjem..
Először is nagy örömmel veszem észre, hogy látok új arcokat, akik valszeg googleben találtak ránk..hogy hallok visszajelzéseket pár sztroriról..hogy meglátok régi osztálytársakat..hogy egy beajánlás alapján vki elkezdi olvasni a blogot és éjfélig olvassa mert itt ragad..és természetesen hogy akik rendszeres olvasók,azok ténylegesen olvasók.
Ez tök jó, mert sokan értesülnek így arról, mi a helyzet felénk,mit gondolunk,stb.
Hűű..A mai napomat ha csak körvonalakban akarom megfogalmazni:
Reggel felkelek..Nem túl élénken megállapítom, hogy ma szombat van..És hogy ez csak egy vicc..Aztán ráeszméltem, hogy ez sajnos nem így van..Ezek után gyorsan usgyi a buszhoz..Csak mivel kell szembesuljek?Hát nem megy szombaton,tanítási napon az ISKOLAbusz..Ekkora már élénken nyugtázom, hogy a bérletem otthon hagytam..Na jó,hazaugrok már érte, 'ezen ne múljon' alapon,de ez koránt sem természetes, teljesen nyugodtan felszállhattam volna bérlet nélkül..Utazok..Fél úton mit látok? Ellenőrök..Na igen..A hálaadás a gondviselésért megtörtént.
Utána teljesen átlagos nap volt, a 7-dik lektor(os) (angol nemzetiségű angoltanár:) órán az utolsó 10 percben csak nevettünk. Azon, hogy egymásra néztünk, azon, hogy strawberry..
Egyébként nagyon fáradt vagyok, keveset aludtam mostanság (mert mindig volt vmi).Tulajdonképpen ez a hét nagyon jó volt, mert mondhatni laza volt a suli,az idő meg gyorsan eltelt.Most már csak Orsira lennék nagyon kíváncsi, hogy hogy sikerült a nyelvvizsga, de nem sokára már ezt is megtudom:)
A bérletről annyit, hogy a múltkor akartam megemlíteni, hogy remélem Orsi te nem jársz úgy a bérleteddel mint én, hogy otthon felejted..De ezek szerint te nem otthon, hanem máshol felejted:)

Nincsenek megjegyzések: