Pipa

2009. március 18., szerda

Kreativitás


Ez a kép az egyik kedvencem.
Mert nagyon kreatív. Ugyan kinek jut eszébe manapság, hogy teletömje a szendvicset temperákkal?!
Ráadásul lefotózza...
Szívesen találkoznék az illetővel.:-)
Mondjuk hasonlóval már én is próbálkoztam, a menza különösen alkalmas, hogy kibontakoztassa a kreatív embereket.
Például adva van egy paradicsomleves betűtésztával.
Megeszed a levét, és ugye maradnak a betűk.
Kirakod, hogy SZÉP NAPOT NEKED, aztán kiviszed a menzán a konyhásnéninek.
Garantált siker:-)

Vagy vegyük a sárgaborsófőzeléket dzsuváshússal.
A hús állagánál és jellegénél fogva alkalmas a szigetkészítésre.
Nagyszerű érzés, amikor szigetet formálsz a húsból, és a narancsból pedig hajókat (mert miért ne adnának narancsot is hozzá?).
Vagy egész más eset: amikor megetted a szendvicsed, és marad a fólia, amit lehet hajtogatni.
A múltor csináltam belőle egy rózsát...
Otthagytam a takarítónéninek.
Kell valami, ami bearanyozza szürke hétköznapjait...

Hát most ezek jutottak eszembe...képtelen dolgok, de valahogy vidámabbá teszik a napot...

3 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

na, ezen jót derültem:D

Laura írta...

nem semmi húgom van...:D
ha nekem lennének ilyen ötleteim:)
L<3

DuLittle írta...

Igen..Ezeket ismerem...És ezt az oldaladat is..:) Ha..ha...ha..Talán nagyon is ismerlek:)