Pipa

2008. december 9., kedd

Zzzzzzzzzz..............

Hmm...jók a képek.
:)
Bár...na mindegy.
Ma kell oboázzak még meg a musicalhez díszletet csinálni megyek délután (vagyis most).
Ma matekon //:nagyon:// unatkoztam.
Értettem naggyából, de szerintem nagyon unalmas.
Ja és nem csak szerintem:)

És: HAJRÁ TENGERI ZSÁKÁLLATOK!!!!!!!!!
Legyél te is tengeri zsákállat!
Viselkedj úgy, mint ők!
Övéké a jövő!!!!!!!!!!!!

:D
Ha nem érted, hogy miről van szó, akkor normális vagy.
:)

Amúgy semmi, csak láttam a bioszkönyvben egy tengeri zsákállatot, és megragadott a név!
Hát nem fantasztikus?! Tengeri zsákÁLLAT.
És padtársammal kitaláltuk, hogy ezzel a márkanévvel felkapott divattervezők lehetünk.
Tehát, márkánk neve: tengeri zsákállat.

4 megjegyzés:

LisTib írta...

Orsi, te nem vagy "normális" :-))),
na de tényleg (nem)!
Puszi,
apa

DuLittle írta...

Hihi,Orsikám,nézd csak..Már ketten állítjuk!:D (Velem szemben nehogy kezdjetek el ilyet csinálni,félek,nagy lenne a támogatórendszered:D)

pompom írta...

Hmm...igazán apa?!
:)
:)
Livi te olyan bátorító vagy!
Nélküled a mínuszba csökkenne az önbizalmam!
Köszönöm!
Köszönöm!!!
:D

DuLittle írta...

Tudod Orsi,én is szeretlek:D