Pipa

2008. december 19., péntek

Haleszka ádzsesztimó!

Töök szuper kedvem van..A mai napom eszméletlen fárasztó volt, asszem egy órát kivéve egész nap adtuk elő a színdarabot folyamatasan..Volt egy jó pár próba,(nekem) de végül minden megoldódott.
Nagyon punnyadt kedvünk volt, az egyik lány már sírt,hogy ő haza akar menni..Szóval fárasztó nap volt, de az utcsó órára bementünk négyen,és már annyira szenvedtünk,hogy kifeküdtünk apadokra,és elénekeltük acsillagok,csillagok c számot, a süss fel anapot, a jó a kedved üsd a tenyered, és ilyesmi nótákat.Magyarul:Nagyon szenvedtünk!:) De nagyon jóó volt..Annyit nevettünk..Ez avége sirály volt..!
Egyébként nekem a linket úgy nyitotta meg, hogy a googlebe beírtam a http nélkül(hátha nektek se megy másképp).
Egyébként sztem vmi klarinétfajta,vagy csak normál klarinét,csak nem fából..Érdekes hangja van,kissé szaxi-klaris.Alapból tényleg unalmas az eleje..(Mondjuk..lehet hogy nem csak az eleje:D)
Ma ezer fele kell mennem.Holnap is...Szval már megyek is tovább.Egyébként jobban vagyok!:)Hála az Úrnak!

4 megjegyzés:

Somogyi Zsigmond írta...

Megnyugtatlak titeket, hogy ez szoprán szaxofon volt és nem klarinét.

DuLittle írta...

Azt hiszem,legszivesebben ezt a hozzászólásodat törölném,hiszen ez mind rám,mind Orsira nézve igencsak sértő,(bár az őszinte igazságot megvallva még sosem találkoztam szoprán szaxofonnal,de vmilyen klarinéttal sem,ami nagyon magasan szól:D)hogy ezt nem tudtuk.De köszi,most már ezt is tudjuk.:)

pompom írta...

Mostmár nyugodtak vagyunk kedves Zsigmond testvér.

DuLittle írta...

=) Úgy van! (legyen:D)