Pipa

2008. december 3., szerda

Nem is tudom..











Szijjasztok!




Nahát újra feljöttem..És igen, ma írni is tudok.:) Tudom, most ünnepeltek, gondolom hiányoztak már a "bölcs gondolataim".




Sajnos Orsolyítám ezzel én is így vagyok..Nekem az a nap pont ma van,mindent csinálni kéne.. De hát természetesen most is igencsak tanulni azt kéne, mivel hónap kémia dóga, de hát ez már tapsifüles pl. a mai napomhoz.




Az egyébként katasztrófa volt, de kibírható.A mai irodalom dolgozatomra névként már azt írtam, ami az előzőn is állt, a tanár jóvoltából:D.L. avagy: Kis Mariska. Ezek a fiatalok! Hova halad a világ!? No de ne essetek kétsége teljesen, csak egy kicsit, mert végülis mosolyogni azt ma is mosolyogtam, igaz, egy kissé többet járt a lábam a feszűltség miatt, de remélem, hogy most így 5 kilót fogytam.




Egyébként minden rendben van, nállunk a suleszban holnap lesz a -lepjük-meg-egymást-de-csak-azt-akit-kihúztam nap. De aranyos dolog, mondjuk én is elgondolkoztam, hogy gyakorlatilag apénzem én is kifelé költöm:) De O természetesen téged is megleplek vmivel..Nem nagydolog, de a gesztus:) Ja és am: Viszek matekcuccot Békésre most hétvégére,hátha te el tudod magyarázni majd este:) Mert hogy az én lelkivilágom bizony nem a matekra termedt, az biztos. Remélem nem kell csalódjak a tiedben:D




Jujj.. Ezen a héten egy dolog hajt: Hétvégén megyek Békésre.Ez viszont oly nagy húzóerő, hogy angolórán figyelnem kell, hogy ne kalandozzak el(Csak itt most nem a vadnyugat a cél, hanem a csodás hétvége):D




Úgyhogy azt hiszem, firkálmányaim végéfelé járhattok. És igen O: Nemsokárra talizunk! Láttam havat,és szerda van, holnap csütörtök! 3 hálaok. Ma még be kell gépeljem a karácsonyi színdarabot (mivel a nyakambavettem az osztályban ennek a megszervezését),tanulnom kell, ajándékot csinálnom,hajat mosnom.Ma is szép kis napnak nézek elébe. És ez még nem minden,megtudtam, hogy pénteken fellépésem lesz 3-tól:) Ugye,én aztán fel vagyok készülve:)




Sziasztok!




Ui. Pér kép Sajószentpéterről. Szívesen. (Most elképzeltem, hogy O olaszul mondod hogy kösz, vagyis Grazie):D

Nincsenek megjegyzések: