Pipa

2008. december 13., szombat

Háááátttttt.......

Hát O..Erről az a véleményem, hogy tényleg jó kép a tesódról,meg nyílván ha fent volt a family miért maradt ki, de lehet hogy sértő a másik személlyel szemben..Nem tudom,meg kéne kérdezni.(Sztem az egész alakot kellett volna akkor kivágni.,illetve megbeszélni mindenféleképpen!)
Egyébként meg elegem a van a blogból..Miért nem küldte el se 11-edikén amit írtam.és az az elöttit sem? Egyszerüen nem értem. Csak rossz,hogy olyan szorgalmasan írkálok a semmiért:)
Egyébként: Ma már voltam pedikűrösnél(benő a körmöm..) Ez azt jelenti, hogy fél tízkor kint voltam az ágyból.Namost ennek ellenére még mindig nagyon nyúzottnak,és fáradtnak érzem magam.Nem szeretnék beteg lenni!.
Már csak egy hét van a sulibóól!!!!Óh,mily öröm ez egy diáklélek számára,aki átérzi az iskola súlyát..(Khmm..magamra céloztam:D)
És Ez aZt iS jElEnTi,HOgY 1hÉt mÚlVa tAlÁlKoZuNk!:DSirály!
3 hETE nem töltöttem itthon a hétvégémet,ezért most van mit bepótolnom.Olyan luxus érzetem van,amikor arra gondolok,hogy egy hétvégét itthon töltök,ám amikor a teendőim listájára rátekintek ez az érzet azonnal elillan.Olyan érzésem van,hogy egy napot nem 24 órának kellett volna teremteni.De tudom,hogy nállam sokkal bölcsebb valaki tette,tehát nem is firtatom ezt tovább.:)
Ui- a bejegyzéseinkhez nyugodtan fűzzetek hozzá kommenteket is,lehet névtelenül is.A kritikákból tanul az ember:)De lehet csak egyetérteni is.Egyébként most vettem csak észre,hogy van egy-kettő. A ZZZZ címűnél nagyon találó.)

Nincsenek megjegyzések: