Pipa

2008. december 16., kedd

Tiszta jáóóó:DD

Sziasztok!
Nahát,sokak örömére úgy látom kikerült ténylegesen a rendszeres olvasói beállítás a blogra..Úgyhogy egéeszen nyugodtan és büszkén fel lehet vállalni,hogy ki olvassa (mi is kíváncsiak vagyunk rá-én legalábbis csak emiatt:D)
Szuper az a kép..Már nállatok is láttam, tényleg nagyon sirály lett.
Hát igen O..Ilyen marhaságokat én is szoktam, hogy:
Amikor nem tudtam, hogy Szappho, meg ki strófái is voltak az említett kérdésben,a kkor egész egyszerűűen beírtam, hogy:Szappho és társai. Ami még nagy volt,az az egyik dogában amiként rövidítettem:
Egyipt-omiakat (király a rövidítés) -ezt így. A Kis Mariska sem volt semm-ami totál vicc,és nem úg yterveztem,hogy így lesz beadva..Szóval nállam jópár ilyen van,mert én ezeket élvezem.
Mesélt az egyik oszt társam egyszer olyat,amin már fetrengtem a nevetéstől (anyukája tanár,azz egyik dolgozatban):
Megfenyegették Vak Bélát, ám ő ekkor átlátott a szitán,és kiagyalt egy cselt" Hát ez..Hihetetlen,nagyon találékony egy szerzője volt:D
Asszem ennyi..Holnap szerda..Jajj..A szerda,. Meg A csütörtök és A Péntek. Nahát..Én már nehezen bírom idegileg ezt a pár napot,megterhelőbb,mit 2 hét máskor..
Sziasztok!:)

Nincsenek megjegyzések: