Pipa

2008. december 18., csütörtök

Sziasztok!

Orsi bizonyára nem ér rá, ezért nem ír.(Állandójjan mindig dolga van a csajnak).
Nekem nagyon sikeresen összejött a lebetegedés, és mikor,hát persze, hogy a szünet elött...Vhogy én mindig ilyenkorra betegedek le,lehet hogy pszichés is...Úgyhogy most nem tudom, hogy lesz pl a holnapom..illetve bízom Istenben,hogy meggyógyulok,márcsak a musical miatt is,hiszen így nehéz lenne elmenni..
Egyébként a kedvem jó,végre finish van tanulás szempontból. A színdarab, amit megemlítettem nagy sikernek örvend..annyira jól esek, iszonyú sok meló van benne, sokszor a hangom már majd elment olyan hangosan kellett álladóan beszélni.És végre,pozitív dolog ért ezzel kapcsolatban.Istennek legyen hála,hisz én magamtól csődöt mondtam volna.
Azt hiszem,ennyi.Most átmegyek a szomszéd asszonyomnak segítek irodalom-ügyben,utánna meg lepihenek..Utánna meg gyakorlom azt a 6 keresztes darabot a musicalra.Menni fog!.')
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések: