Pipa

2008. december 1., hétfő

Tök jóó:)

Én nem érek úgy rá,mint egyesek, sajna..
Most érkeztem haza hulla fáradtan klari óráról(nem mintha elötte nem voltam volnba fáradt:D)
Most elég sokat kell tanuljak.. Szerdán két húzós doga..Holnap nyelvtan, javítani kéne..Csütörtökön kémia doga.. Ezekről előzetesen tudok eddig, de elég rémisztőnek tünnek.
Ja igen: Rövidke röppenet az ifikonfiról:
Én nagyon jól éreztem magam, nagyon sokat kaptam.. Tök jóó, hogy találkoztam abarátaimmal, nagyon jó volt, csak most tölteni kell az aksimat, mert lemerült:) De ugye az energiamegmaradás.(Sok dologban egyébként jóértelemben megszégyenített,nemkevés hiányosságom van ezzel kapcsolatban).
És Orsolyám: Már megin talizunk! Hullya hopp! Dekisszuperekvagyunk!:)Ez éltet a héten,tudod a hétvége-nagy piros betűkkel, háttérben csupa sok jó dologgal.
Ja és igen: Advent első vasárnapját elhagytuk! Nemsokárrraa itt a karácsony!:) Ami mit jelent? Na iskolások,kórusban: SZÜNET! Család,barátok, kaja.(Mondjuk számomra sokkal több mondanivalóval bír,mivel hiszek Istenben)
Azt hiszem, mára bezárúlt a mesetár.Mindenkinek napsugaras estét!.')
Ja és egy hatalmas utóirat: Alföldi gyerekek,én már láttam havat!:)

Nincsenek megjegyzések: