Pipa

2010. április 10., szombat

Tűzfolt

Húha. Sok dolog történt ezen a héten.
Most kiemelek egy szeletkét: voltam lézer kezelésen. Tulajdonképpen nem is gondoltam át ezt az egészet, csak kaptam egy időpontot, amikor egyeztethetek az orvossal..végülis egy próbát megér- gondoltam magamban. 40 ezret nem adnék ki erre (mert eredetileg ennyi lenne 1 kezelés) de ha ingyen van..
Kb 8-9 évvel ezelőtt voltam kb 8 kezelésen, ami halványította a halántékomon és a nyakamon levő piros 'foltot'..
Hát nagy nehezen telefonos navigációval eljutottam a bőrklinikáig, majd szépen vártam a soromra. Bejutottam, majd közölte velem az orvos hogy ezen papírok kitöltése után mehetek kezelésre..
..Hát gondolhatjátok hogy megállt bennem az ütőér. Gyermekkoromból két élmény maradt meg ezekről a kezelésekről: a fájdalom és az azt követő Mc' Donalds.
Nos most a Mekki ki volt lőve, egyedül nem ülök be. A buszom lekéstem, tehát 2 órát vesztegeltem egy padon. Helyette minden ismerősömet felhívtam.
Orsival is jót beszélgettem, szépen feldobott. Mondhatni borzasztóan jót mulattam ezen az egész szituáción, meg a leleményes fantáziálásain. Felvetette, hogy ő is befesti magának az arcát a konfi idejére, és így hasonlíthatunk.:) Nos, pár ilyen beszólása elhihetitek hogy szépen felvillanyozott.
Meli ugyancsak nagyon kedves volt, egy csomót beszélgettünk. Ja és ezúton is köszi a segítséget.
Most nagyon szurkolok hogy minél hamarabb leessen ez a varrszerű izé.:)
Egyébként mielőtt azt hinnétek hogy ez engem hú-de-mennyire-zavar,és-mennyit-foglalkozok-a-külsőmmel- tájékoztatok mindenkit hogy világ életemben nem problémáztam ezen túl sokat,és akik engem szeretnek, azok így szeretnek. Természetesen ez igaz magamra is, és eltüntetni nem szeretném, csak némelyest halványítani.
Rengeteg muris élményt éltem már át ennek köszönhetően. A nagypapa korosztály rendszeresen azt hiszi hogy elestem a biciklivel, ezért a két ujjuk közé fogva- megrángatják jó erősen (természetesen szeretetből) az arcomat.
A nálam kisebbek megvannak győződve róla, hogy a "néninek bevertek".
Hála Istennek, egyik sem igaz. Én már a világra jövetelem óta ilyen kis különc vagyok. 8 )

Nincsenek megjegyzések: