Pipa

2010. április 15., csütörtök

Lágy szellő

Úgy tűnik nem csak nekem jutott eszembe, h írjak ma a blogra valami kis röppenetet.
Mert íme, holnaptól Békésen kezdetét veszi a 2010-es Kontrust.
Nagyon sok jó programmal kecsegtet a rendezvény az oda látogatnak. Morzsákat majd a konfi után kaphattok.
Most teljes a káosz, holnap már haza se jövök, hanem suli után egyből szaladok Békésre. Na jó, azért még ennyire nem vagyok jó kondiban. De én mindig reális célokat tűzök ki magam elé.
Tehát most aztán mindent megcsinálok 3 óra alatt, annyi mindent, ami 1 napba sem férne bele.
Végre bizonyíthatok. És én tudom azt, amit ti még nem: sikerülni fog! :)
A mai napomat nagyon megáldotta Isten. Minden klappolt, és remélem a matekom is jól sikerült. Én úgy éreztem hogy tudtam, de az még a tanár szerint akár lehet karcsi" (1-es) is.
De ahogy mondani szokták: a remény hal meg utoljára.
És ahogy a magyar tanárom mondja: de-vel nem kezdünk mondatot.
Mára elég a fecsegésből, ideje elkezdeni a cselekvést.
Orsi, szurkolok, és nagyon-nagyon várni foglak szombaton.

Nincsenek megjegyzések: