Pipa

2010. április 25., vasárnap

családi állapotok

Apa: Most jött haza az imaházból, Tanácskozás volt. Első mondata: Szia Orsi! Második: Áhhháááá. Tudtam, hogy te ülsz a gépnél.

Anya: Velem jött haza az imaházból, már a tinikóruspróba után hazajöttünk. Én azért, mert olyan álmos voltam, hogy 5 percenként ásítottam, és bólogattam (az olyan, mikor az ember álmos, előrebukik a feje időnként :D). Meg nem voltunk otthon egész 7végén, úgyhogy most kellett bepótolni mindent.
Szóval anyával jöttem haza. (Közben eltűnt a kulcs, mert az, akinek a titkos helyre be kellett volna tennie, nem tette be...de végül meglett =)))
Anya azóta pakol, vasal, mos, teniszt néz =)

Laura: most jött haza az imaházból, tanácskozás volt. Jó kedve van, mint általában, és épp társasági életet él (beszélget) ellentétben velem. Ez amúgy jellemző.

Berta: most jött haza az imaházból (:D), tanácskozáson volt. Egyébként egyfolytában gyakorol. Holnap megy Miskolcra előfelvételire Anyával (az előfelvételi kedden lesz, csak Miskolc messze van, ezért 1 nappal előbb utaznak el)
Szerintem nem nagyon izgul, végül is ez csak 1 ELŐfelvételi...
De azért ráfér a biztatás. Nagyon jól csellózik, bár szerinte nem annyira. Én nem veszem észre az apró hibákat, például hogy az egyik húrjának a hangja másképp szól, mint a többi...
Ő meg nem veszi észre, ha az egyik nádam szebben szól, mint a másik. Ez ilyen.

Balázs: Most jött haza az im... :))
Épp ő is beszélget. Első mondata hozzám: Ááá szia orsiii (olyan hangsúllyal, h sziaorsiakiMÁRMEGINTagépnélülsz!!:)

Bálint: Most jött haza az im...
Tv-t néz, majd eszik. Vacsorázik.

Beni: róla semmit sem tudok most. =( Szerintem beszélget. Vagy tanul, mert esetleg megint kiderült, hogy nem pakolt be, vagy csak "tanult", nem pedig "megtanult".

Gréti. Beszélget

Barnus: Olyan álmos, hogy csak néz és arról beszél, hogy Gyöngyikével (unokatesó) hogyan fogják egymás haját kölcsönösen megcibálni. Nem csak erről amúgy, csak legutóbb ezt mondta. Teljesen jól van, és ha jól hallom épp az aktuális vacsorázótól próbál kunyerálni. Ha még nem mosott fogat =)))

6 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

még kérek ilyent...........:)

DuLittle írta...

Jéééé...
Rád jó hatással van az, ha én csöndben vagyok ahogy nézem..
Olyankor el kezdesz gondolkodni,és valami kreatív bejegyzésre rászánod magad..
=))

pompom írta...

Jó jó =))
Akkor még írok ilyet. Csak most rohanok a buszhoz!!!!!!!!!!!!!!!!!
áá!!!!!!!!!!!!!!!!

Berta írta...

Ez tényleg jó!!
Köszi a biztatást Orsi!! Jól esett! :D
Amúgy nem gondolom azt, h nem jól csellózom, de mindig van hova fejlődni... :D

pompom írta...

Ja, fontos az elismerés. Amúgy meg tényleg jól csellózol, és igazán jó tanár lesz belőled.:))

Klári B. írta...

elvezem... szerintem nektek is erdekes lesz kesobb visszaolvasni