Pipa

2010. április 4., vasárnap

At home

Az "ingyenes hajléktalanszálló" kapuja. (Csak kapu van meg csöves)..
Ja meg bocsi Orsoly. , én képtelen vagyok esti üzemmódban éles képet csinálni..
:( x)




Nővéremmel telefonoztam, csak Orsi közben szórakozott.. Ez csak egy illusztráció. Címe: A bacilusok támadása





Húúúú..de jó napok voltak ezek!
Nos valóban egy kicsit rendhagyóra sikeredett Orsi látogatása, mert szépen lebetegedett szegény..ezért hamarabb haza is kellett mennie..
Nagyon sokat tudtunk beszélgetni, és sok dolgot csináltunk:)
Jaa igen, például két adag Tiramisut :)) Este..
Meg Poirot..::)) Meg vásároltunk..Meg kimentünk a Tecsóba..Mondjuk az eredeti terv nem jött be..de majd azt is bepótoljuk :P
Csak egy kicsit fáradt vagyok.. Nagyon keveset aludtunk, mondjuk Orsi nem is nagyon tudott.
Az a jó, hogy nemsokára itt a konfi,és akkor talizunk. Ja és Orsi nem voltak elvárásaim feléd.(a bejegyzésed illetően)=)
Csak annyi van, hogy gyógyulj meg mihamarabb!
Ma megyek még gyülibe, húsvéti istentiszteletre.Kicsit én is vázlatosra sikerültem.
Mindkettőnknek megvan a maga oka.:)

Have a nice day..

3 megjegyzés:

Berta írta...

Orsi! Ezek lennének azok a "beteg" képek? Mert nem rosszak.

Berta írta...

Neked meg Livi nagyon jó a hajad!

DuLittle írta...

Hihhi.. Köszönöm :) Még mindig kicsit szoktalan.. de örülök hogy tetszik :)
8)