Pipa

2010. április 18., vasárnap

Kon-Trust

Kár, hogy mindig akkor jutok ide, amikor hullafáradt vagyok.
Most lett vége a konfinak.
Én csak ma délelőtt voltam itt, azelőtt egy grafikaversenyen vettem részt Baján, fantasztikus volt, erről ennyi elég is.

Aztán jöttem a konfira. Már nagyon vártam és jó is volt!
Bár érzelmileg teljesen lemerültem és nehezen tudtam bármire is időben reagálni, de nem támadtak ebből különösebb nehézségeim.

Reggel 9-kor kezdődött, állítólag volt reggeli torna, amiről lemaradtam, mert tejet kellett vennem...valaki kávét akart. Tejjel. :))

Visszaértem, és onnantól kezdve ülhettem bent az előadáson, ezért ezúton is köszönetet mondanék Somogyi Anikónak, az angyalkák (a mindenes segítők békési neve) vezetőjének, hogy ezt lehetővé tette.
Az előadást Meláth Attila tartotta. Téma: Hűség a gyülekezethez. Még nem dolgoztam fel, ezért erről most nem fogok írni.
Sok értékes, elgondolkoztató dolgot mondott, szerintem teljesen komolyan gondolta, bár egyesek poénra vették az egészet. A komoly részeken átsiklottak, a poénokon röhögtek, aztán levonták a tanulságot, hogy: ez a Meláth testvér hű de jófej meg vicces, hívjátok már meg jövőre is!
Biztos jó fej amúgy. =))
Bár lehet inkább magamba kellene néznem, ahelyett hogy másokat parodizálnék.
Én is hallottam, hogy vicces ember, ezért azt vártam, hogy most majd legalább kikapcsolódok egy kicsit. Ez az őszinte igazság.
De aztán láttam, hogy azt mondja, amit Isten mond, és elkezdtem komolyabban venni. Így már nem is az előadó személye volt fontos, hanem hogy mit mond Isten rajta keresztül.
Úgyhogy én is odafigyeltem, megjegyeztem dolgokat, és majd 1 hónap múlva beszámolok a változásokról az életemben. (Ajjaj, ez egy ígéret volt.)

Aztán jött az EnHarmony, vagy Nharmony vagy Mharmony, nem tudom a nevüket pontosan. [enharmoni].
Ők vezették a dicsőítést.

Aztán vége lett a konfinak, és mehettünk amerre láttunk. Mi ebédelni mentünk a dübögőbe, ahol volt egy vicces szituáció. Berta odahozta hozzám a telefonját, úgy értettem mami keres, erre kiderült hogy Ami, egyik barátnőm. Én maminak szólítottam, amin nevettünk egy jót. Így leírva nem is olyan vicces. =))

Aztán mentünk széket pakolni, stb stb stb stb. Livi hazament, éés majd beszámol ő is, talán a péntekről és a szombatról is hallunk valamit. :)
Csináltunk a végén az üres csarnokban képeket, majd feltöltöm ha megszerzem őket.
kICSIt beszélgettünk is is az ifi egy részével, felolvastuk egymásnak a véleményeket.

Sok pozitív visszajelzés érkezett, méltatták az uzsonnát, az előadásokat, a Kvintet, a játékokat, bár abból többet várt valaki ( volt egy olyan elvetemült, aki beltéri hintát javasolt, gratulálok neki :))), páran panaszkodtak a hangerőre. Hát ennyi gy nagyon nagy vonalakban.

Most meg megyek tanulni. A konfi nem kifogás. :))

2 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Örvendek, hogy ilyen jól sikerült...kíváncsi vagyok a mai tanításra, hogy abból mit kaptál, (érdekel a téma) szóval várom, ha majd leülepedik írd le..:)

orsolya írta...

jójó. még nem :)
de nemsokára :)