Pipa

2010. április 30., péntek

kevés

Az előző zenét tényleg érdemes meghallgatni. 8 zongora játssza a Dongót!!!!!!!!!!!!

Péntek van. Holnap szombat, egyúttal nővéreim ballagása.
Elfelejtettem bevinni a suliba a ballagási meghívót. Hogy fogom ezt kimagyarázni...

Nem is tudom, miről írjak. Nem történik semmi, vagy csak nem veszem észre.

Valamit azért észrevettem: megőszült a buszsofőrbácsi.
Hihetetlen! Ő olyan kortalannak számított, már vagy 10 éve az ő buszával járok, erre ma reggel észreveszem, ősz.

A konyhásnénik ma egyenruhát viseltek. A kötényükön ez állt: A suli rabja vagyok. És még nem megyek haza.
Ez vajon mit jelent???

A menzán a falra egy A/4-es lapot ragasztottak, rajta egy számmal: 3
Tegnapelőtt már egy másik lap volt a helyén, rajta a szám:2
Tegnap:1
Ma:0

Ma van a világvége???

(valószínű inkább csak annak a lapnak a leadási határideje a mai nap, amit én nem tudok, milyen lap, mert valahogy én nem kaptam)

Nincsenek megjegyzések: