Pipa

2010. február 28., vasárnap

gfhxfcx

Reggel felkeltem. Elsiettünk az imaházba, bibliaóra, istentisztelet. Aztán haza, tanultam egy csomót, mert szombaton nem.
Szombaton pihentem, legalábbis délután. Ifin néztünk egy filmet : A szólista. érdekes volt.

A két nővéremnek, Laurának és Bertának most Pénteken volt a gombavatója. Nagyon szépek és ügyesek voltak, majd teszek fel róluk képet is.
Nagyon fura, hogy kevesebb mint fél év múlva már csak hetente jönnek haza, majd még ritkábban, majd saját lakásuk lesz, külön életük, családjuk, majd idősek lesznek, nagymamák... :D kicsit talán előreszaladtam.

Hát ez van. Én még 2 évig középsulis leszek, hogy a fantasztikusan értelmetlenül felesleges tantárgyak tömkelegét magoljam be, hogy ami igazán érdekel, arra lehetőleg még kevesebb időm jusson. Dehát ez az élet rendje. Megyek is tanulni.

holnap fellépünk a zenekarral Békéscsabán a Jókai Színházban. ÉvNyitóHangverseny. =))

4 megjegyzés:

Laura írta...

nagymamák..:P te is csak 2 évvel vagy fiatalabb nálam..:P rád is vonatkozik:D

Berta írta...

ez nekem is tetszett:D Két sorban el is intézted.... :D

Amúgy a hangverseny nagyon jó volt!!!!!

Berta írta...

ja, és jó a bejegyzés címe.... :D

pompom írta...

Hát igen, a koncert tényleg jó volt, kivéve mikor...kulisszatitok.
ja és ami a címet illeti...=))