Pipa

2010. február 7., vasárnap

A szokásos kivétel

A hétvége szót már lassan megint áthúzhatjuk. Természetesen megint a szokványos dolgaimmal telt el a mostani is. Bevásároltam, takarítottam,mostam, főztem..zenekaroztam,elmentem apuhoz, illetve a szentesi gyülekezetbe.
Jah igen, a zenekar most annyi meglepetést tartogatott számomra, hogy megkaptam egy kürt kottát. Alapvetően ezzel nem is lett volna semmi bajom, ha nem derült volna ki hogy az az egyik szóló.Elhihetitek hogy péntek este 20 óra tájban milyen kellemesen érintett az a felismerés, hogy hinnye, most ezt nekem le kellene jól blattolnom, mert ha nem gáz van. A szívem 2X olyan gyorsan kezdett el verni..aztán véletlenül az egyik hangot nem 2-ig tartottam. A karmesterem meg is jegyezte a szokásos: Hát nem tanítottak meg a Bethlenben 2-ig számolni?-szöveget. Sajnos nem volt rá alkalmam hogy elmondjam, hogy pont az a problémám, hogy annyira lefárasztanak a suliban sok hülyeséggel, hogy nap végére már 2-ig sem tudok számolni.
Aztán természetesen túléltem a kürtszólamot, és minden ment a szokásos kerékvágásban tovább.
S ismét azzal a sajnálatos ténnyel kell előhozakodnom, hogy mennem kell tanulni..fizikát..(remélem ez mindent megmagyaráz =) )
Sajnos így jártok, ha 2 diák blogját olvassátok. (enyhe utalás az előző bejegyzés végére)
Na de egyszer már mi is túlleszünk ezen.:)

Nincsenek megjegyzések: