Pipa

2010. február 20., szombat

Klarinét,klari,kl

Nos. Én most élem kicsiben azt az időszakomat, mint te Orsi, az országos versenyre való készülésedkor. Mondjuk én csak egy megyei versenyre megyek, de attól függetlenül mindent beleadunk Livivel. Régen csináltam már azt, hogy egy darabbal naponta 1 órát bíbelődtem. Itt igazából ami egy kicsit több erőt kivesz belőlem, az az, hogy 2 darabbal megyek a versenyre. Egy kamarzene (2 Livi) és egy trió, és hát azért egyik se piskóta, főleg a Kókai, azaz a kamarazenés darabom a necces. Nem túl hosszú, de lebecsülni nem szabad. Én igazából akkor gondoolkodtam el azon hogy ez nem is olyan könnyű, amikor megtudtam hogy az igazgató (aki klarinétszakos) ezt fújta a diplomatosztóján még a másik tételeivel, úgyhogy mégsem olyan kisújjból-kirázós ez mint ahogy rászámoltam.
Szóval ma már voltam egy 2 órás gyakorláson, és ezután szándékozom tanulni, s takarítani..hogy holnap el tudjak menni apukámhoz, gyülekezetbe, no meg természetesen próbára.
Orsi, ha figyelmesen megnézed a plakátot megláthatod rajta, hogy a "tavalyi árakon 26-28-ig". Nos, itt nem a Tesco egyik hirdetését vágták ki. :) :)
Igazán örülök, hogy sikerült a témánál maradnom. =)

Nincsenek megjegyzések: