Pipa

2010. február 12., péntek

My day

Ez a nap jónak ígérkezett, és pár dolgot leszámítva az is volt.
Most megmondom őszintén hogy hulla fáradt vagyok, a betűk is körtáncot járnak (nagyjából mint pár órával ez előtt a keringősök) de nagyon hűséges író szeretnék lenni, ezért nem szalasztom el e kései alkalmat sem az írásra,hiszen:
Nem valószínű hogy túl sok időm lenne a 7vége további részén erre..Mert megyek Békésre.
Most estem egyébként haza a Pollák szalagavatóról, fújtunk..nagyon szép volt..
Nem feleltem olaszból..de nem bírtam abbahagyni a nevetést egy osztálytársammal. Kicsit keveset aludtam az utóbbi időben.:)
És ez nem lesz másként az elkövetkezendő napokban sem.
De Be Happy, a lényeg ez.
Ja és itt is megragadom az alkalmat a köszönetnyilvánításra, mert annyira jól esett hogy a nap folyamán hogy annyian gondoltatok rám..én nem számítottam erre, és tényleg nagyon felvitte a napom színvonalát a kedvességetek.
Egy kis aranyköpéssel zárnám soraimat, hogy mégis tanúi lehessetek a mai reggelem legelső momentumának:
Nővérem (nagy mosollyal az arcán):
Boldog névnapot Livus!
Én (kicsi kínai ábrázat)
Boldog névnapot Meli!
5 mp. múlva le is esett mekkora marhaságot mondtam. De addigra már nővérem is kellően hülyének nézett.:)

2 megjegyzés:

pompom írta...

Hát ez nagyon vicces!!!
Boldog névnapot Meli!
:D :,D

Somogyi Zsigmond írta...

Xd.....