Pipa

2010. február 20., szombat

=)

Van fél órám. Hihetetlen.

Tesómék 1 része elment úszni, másik része elmegy mindjárt Bcsabára erre a kóruséneklési és karvezetői tanácsadásra vagy valami ilyesmire... =D

Tegnap én is voltam, jó volt, csak a Gordiusz matekverseny után sajnos nem a fitt fejemmel mentem.
Ennyit a jó benyomásról, a felénél majdnem elaludtam.
De ez csak az én hibám. 6-ra mentem, és negyed 7-kor azon kezdtem gondolkozni, melyik az az ajtó, ahol a legfeltűnésmentesebben ki lehet menekülni...
De aztán meggondoltam magam, összeszedtem magam, odafigyeltem, és megérte.
=)

Ma csak délután megyek, mert elfelejtettem ebédet rendelni, és mert jó kicsit itthon lenni.

Sütit fogok sütni.
Mert ma jönnek hozzánk vendégek, túl hosszú leírni, honnan és miért, lényeg hogy ketten jönnek.

Ezen a hétvégén van a SZEBIN?
Kicsit le vagyok maradva.

Nincsenek megjegyzések: