Pipa

2009. október 31., szombat

Hétvége, színdarab

Igen, s már a szünet végét tapossuk..
Sajnos..
Ma már fel kell hogy ocsúdjak a szünet feelingemből..
Kezdetnek tegnap megírtam a karácsonyi színdarabot az osztálynak.( Egy kis megjegyzés: A Bethlenben (azaz abban a gimnáziumban, ahová járok) van egy olyan szokás, hogy az osztályok meglepik a tanárokat egy kis műsorral. Na most ezt tavaly én a kezembe vettem,és egy kicsit átírtam, illetve megrendeztem a Jókai: Melyiket a kilenc közül? c. novelláját, ami jól sikerült, és így megint rám bízták ezt a feladatot)
Szóval idén Max Lucado: Értékes vagy c. művét dolgoztam át színdarabbá. Kíváncsi is leszek rá, vajon mit szólnak majd hozzá az osztáltársaim.. (Ha valakit érdekel hogy melyik ez a "mese", akkor azt itt megnézheti: http://www.szepi.hu/irodalom/kedvenc/kt_077.html Én nagyon ajánlom, ez az egyik kedvenc olvasmányom)
Nehéz feladat..a szereposztás, meg próbáltam egyénire írni, így jött létre, hogy pár "egyéni szófordulatot is beleírtam az osztály életéből..
Szóval ezt már letudtam, most már igazán tanulnom kellene. Nagyon furcsa, de jövőhéten már november lesz..és olyan gyorsan telik az idő, hogy az már hihetetlen, hiszen utána szünet lesz ugye decemberben (wááá, és újév is .') ) onnan ha visszajövünk, már nem is sok idő, és a félévzárás is bekövetkezik..
No de ne rohanjunk annyira még előre..
Addig még sok víz lefolyik még a Kurcán..

Nincsenek megjegyzések: