Pipa

2009. október 31., szombat

Egy kis nosztalgia a hétből

Bizony, végülis van mire visszaemlékezni ebből a szünetből is..
Alighogy elkezdődött a szünet, (23.-a) már felléptünk reggel a fúvószenekarral a koszorúzáson, illetve fújtunk egy fanfárt..
Azután becsatlakoztam a 23 órás tekergésbe, ahol 110 km-ert bicajoztam.. a rekordom:) (békésiek ne kicsinyeljétek le, én nem voltam még bicajtúrán:)
Vasárnap bementem édesapámhoz a korházba, mert megműtötték, elmentem gyülekezbe is természetesen.
Hétfőn elhoztam Barnust hozzánk, buszoztunk, játszottunk.. a játszótéren, ja igen, meg versenyeztünk" azokon a műlovakon (tudjátok amin előre hátra kell dőlni).. Természetesen mindig legyőzött Barnus. Nagyon gyors, és ügyes volt:)
Kedden Merényi Zoli tartott egy előadást Vallás pláza címmel Szentesen, a Városi könyvtárban. Szerintem elgondolkoztató, hogy az emberek mennyit képesek megtenni egy maguknak kovácsolt istennek.. és mi, akik ismerjük az élő Istent valóban mennyire tartjuk azt fontosnak, hogy elmondjuk másoknak ezt, és megéljük a Vele való közösséget. (Hiszen nem csak egyoldalú a dolog).
Szerdán jött Zsófi..De még előtte feljött hozzánk Szilvi, és beszélgettem vele egy nagyon jót. Megint rájöttünk arra, hogy mennyire fontos hogy találkozzunk, építsük a "közösséget".
Aztán ahogy már említettem jött Zsófi. Talán azt mondhatom, hogy ez volt a szünet egyik fénypontja, hiszen olyan kis estét csináltunk Zsófival (itt aludt) amit egyhamar nem felejtek el.
Filmes estét csináltunk, közte fél10-kor kiszaladtunk a Tescoba (5 km).Csütörtökön elment, utána megint elmentem Csilláékhoz, ismételten játszottam Barnussal meg Regivel.. eszméletlen hogy hogy nőnek a gyerekek!
És eljutottunk a péntekhez, amikor meglátogattam édesapámat, sütöttem, színdarabot írtam, és elmentem zenekarra..
Szombat a jelen, vasárnap meg a jövő..
Szép volt ez a szünet, igen tartalmas volt, morzsákban sikerült bemutatnom.
Igyekeztem/szek odafigyelni arra, hogy legyen benne pihenés, lelki feltöltődés, és tanulás is.

Nincsenek megjegyzések: