Pipa

2009. november 15., vasárnap

Vasárnap.
Sok dolog volt megint a napokban, s többek között ezért sem tudtam írni.
Pénteken Szentesen volt Bándi Sanyi bácsi. Evangélizáció volt, de tulajdonképpen nagyon sok üzenetet hordozott a már megtérteknek is.
Szombaton találkoztam Szilvivel, beszélgettünk..Már nagyon ránk fért, régen találkoztunk.
Aztán du. átmentünk Csongrádra, mert Bándi Sanyi bácsi tartott előadást Hívőnek lenni az elnyomás idején címmel. Nagyon sok beszámolóval fűszerezte meg előadását a kommunista időkről, hogy miket élt át hívőként.. Szerintem nagyon-nagyon érdekes volt, és nagyon bátorító, hogy ne legyünk langy keresztyének, hanem vállaljuk fel Istent.. továbbá nagyon megérintett az, ahogyan mondta, hogy ami "könnycseppeket hullatott akkor Istenért", az mára milyen kinccsé változott..
Szerintem szánjatok rá egy kis időt,és hallgassátok meg.. Ha nem vagy hívő, akkor is ajánlom, mert szerintem érdekes ilyenekről is hallani.. Történelem, igaz még nem 50 éves.
http://tesz.net/csongrad/ (szerintem a napokban felkerül az előadás)
Aztán még este ott Csongrádon matekoztam Hédivel.. Rámfért, ugyanis kaptam egy karót.Nem vagyok rá büszke..
És íme itt a jelen. Most megyek apukámhoz, azután tanulok..
És hétfő.

1 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Kívánom, hogy az Úr adjon sok bölcsességet a matekhoz! És áldjon meg téged!:) Szép hetet!