Pipa

2009. november 10., kedd

Pictures1-hogy találékony címem legyen











Ezek a képek most készültek Békésen, amikor ott tartózkodtam. Pár képet beraktam, hogy ti is lássátok körübelül hogyan telt. (Orsi: Csak a felvállalhatóakat raktam ki, a többit emailben, Lau te meg írj rám)
Talán annyit az orsis és bertás képekhez, hogy látszik rajtuk, hogy a testvéri szeretet miként győzött a szívükben, s a felismerés: hogy mehetnek egy esernyő alatt is.:)
A többi képet majd később, alig bírtam ezeket is felrakni..Szórakozik a blogger..

3 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

úgy tetszik mind2 ernyő színe:D

DuLittle írta...

Te vagy a mi leghűségesebb kommentelőnk:) Kösziiii:)
Azon folyik a vita a sulimban, hogy az én ernyőm lila vagy bordó? Ugyanis az egyik tanárom Fradis, és ki nem állhatja a lilát..

Berta írta...

Hú ezek a képek... Egész jók! Jól elvoltunk imaházba menet..... :D