Pipa

2009. november 6., péntek

Hosszú nap..rövid idő.

Ez a nap számomra felért 2 nappal. Még valamennyire talán emlékszem a reggelre..Kikaptam a nyelvtandogám! És nagyon-nagyon jól sikerült. A legjobban. Ennek azért örülök nagyon, mert aznap ugye Második esély vetítés is volt, ezért este későn, illetve reggel tudtam tanulni..hát szó se róla, Isten tényleg az áldását adta.
Kirobbanóan jó kedvünk volt úgy körübelül az 5. óráig. Utána mindenki bejelentette, hogy elege van.. és kezdődött a szenvedős része a napnak.Általában ilyenkor fordul elő, hogy utánozzuk a hajó kürtjének a hangját, meg ilyesmi. Én pont nem éreztem magam jól, így kimaradtam ezekből a dolgokból..helyette hallgattam.
Mikor leszálltam a buszról, akkor oldódtam fel, s fogtam fel:
Péntek.Nincs suli. Hétvége. És hoppáré: Mi is lesz ezen a hétvégén?:)
Na majd kiderül. Én már tudom.
Be happy.

2 megjegyzés:

Berta írta...

én csak egyet tudok... Hogy holnap, (nem elírás, szombaton!!!!) ISKOLA. :( Úgyhogy én nem vártam annyira, de mindegy. Biztos megint ledolgozunk egy napot, fogalmam sincs h mikorra. Azért csak jó hétvégét!!! :D

DuLittle írta...

Az igen! Holnap iskolában leszel? Ez felettébb érdekes.. Igen.. Én holnap tanulni fogok, takarítani, mert utána valószínű nem leszek itthon:)