Pipa

2009. november 12., csütörtök

Szivárvány

Ez a nap...pompás volt!
Megírtam a Candide dolgozatot, ami természetesen annyira nem sikerült jól, hiszen nekem a művet kívülről kellett volna tudom ahhoz, hogy 5-öst kapjak. Maga a tanárom is említette, hogy erre még nem volt példa..nem is értem miért..
Aztán töri..az jó volt..gyakszis tanár van bent.Aranyos, könnyed, fiatalos.
Aztán..Tesi.. Kidobtam a tüdőmet is.Ki nem állhatom az atlétikát! No de azért a végén vevő voltam egy kosármeccsre még.
Kémia..osztfn-nel. Az is jó volt. Dumáltunk.
Angol. Brillíroztam..Büszke voltam magamra.
Hetedik: ELMARADT! És ez ha jól számolom, akkor azt jelenti, hogy csak 6 órám volt! Ilyen már évezredek óta nem történt velem.
Tegnap írtam egy blogbejegyzést, de jobbnak láttam, ha nem teszem közzé. Kissé ironikus hangnemben íródott, hiszen a tegnapi napom minden volt, csak fényes nem. Csak benneteket óvtalak meg ezzel a lépésemmel. Mindent az olvasókért!:) (höhö..már ha van olyan:D )
Ezzel szemben a mai napomon virultam. Érdekes megfigyelni egyébként azt, hogy mennyivel más a napja az embernek, ha Istennel kezdi. Most nem azt mondom feltétlenül, hogy akkor minden simán megy, de az biztos, hogy helyzeteket másként élhetünk meg.
Mostanság elkezdtem figyelni (sokkal jobban mint eddig) az osztályomban egy olyan lányra, akit általában kinéznek. Nagyon sok szeretetre van szüksége, és közben megdöbbentő hogy én is mennyit "tanulok" általa.
Azt hiszem, most van pár hálaokom:
NINCS matekóra már holnap....(ennek örülök a legjobban). Süt a nap. Péntek lesz holnap.. Szilvi névnapja, Tocy szülinapja. Pénteken és szombaton Bándi Sanyi bácsi itt lesz. Minden rendben van..
Áldott legyen ezekért Isten!

Nincsenek megjegyzések: