Pipa

2008. augusztus 30., szombat

ÁÁÁÁÁÁÁ..zeneitáboros képek halmaza:)

Jáááááááájjjjjjjj!
Ugye nem gondoltad komolyan azt a képet........Neee.....Szörnyű! Lisztes Orsolya,azonnal vegyed lefele:)
Sikerült igen kiválasztani a legmegfelelőbbbet.
Egyébként: Az a könyv tényleg nagyon jó...nagyon de nagyon...és még milyen iga állítások vannak benne..
Egyébként: Most szerintem már zeneitáboros nézegető emberke is el tudott jutni a blogunkig,mert kiadta a nevem az a szerencsétlen:( Az nem baj,hogy látják,hiszen ezért is van,de direkt valakit nem akartam elvezetni..Akire gondolok,az úgyis tudja...bár szerintem most nem erre lenne szüksége...Na ennyi az üzenet:)
Nem baj Orsikám,hogy pakolsz fel képeket, de azért legyélszives már a kultúrált képeket felrakni:)
Azt hiszem ennyi.A mai nmap pakolással telt,ami a végén megint csak kupi lett.Nem én csinátam!:) De ezt most nem itt vesézgetem..
Azt hiszem ennyi.Mindenkinek szép estét!:)

Nincsenek megjegyzések: