Pipa

2008. augusztus 24., vasárnap

Hulla vagyok..

Szia!!
Hát hazaérkeztem.....Vége a zenei tábornak-:((((( Tavaly is totál rossz volt eljönni:'(
Hiányoztok..De hát ez van,most a suli nyomja le a kedvemet az itthonléttől mégúgyis..
Tisztára hulla vagyok,azok a jó "kis" 4 órás alvásokat most érzem egy pöppenetet..De megérte:)
Ügyes voltál,az oboaösszejött:) Dumálni lehet...Te kultúráltan tetted...Néha viszont nagyon elegem volt abból,hogy pár embernek be nem állt a szája,és hogy haladni nem lehetett,ráadás Imit is kiakasztották..Neveket nem sorolok:)
Huhh..Melyik nap is írtad ezt?Totál egybefolynak a napok..Eznap volt a kulcsos eset??
Erre kiváncsi lennékkk...És bocsika:( Tudod miért....A végére azért már telejesen figyuzoltam rád:) Áhh tiszta jó volt..Azok a nevetések,meg poénok.-Beszélgetések-......Ha belegondolok,hogy a leghamarabb is csak az őszi szünnetben találkozunk..De valószínűbb a fél év:( Tiszta rossz:(
Most fáradtka vagyok,megyek is..A kedvem jó,csak na...:)

Nincsenek megjegyzések: