Pipa

2008. augusztus 14., csütörtök

Álljon meg a menet!

Az egy dolog hogy nem csináltam azt a kb 10.000 féle sütiok közül,de te sem,amiket én csináltam:) Tehát egyezzünk ki egy döntetlenben:D És am egyébként a csokitortát ha jól tudom,velem szándékozod csinálni,vagyis együtt csináljuk.Hoppá=)
A nőcis kép sztem attól függ,milyen szempontból nézzük.Szerintem bájos...Tetszik a ruha,meg a beállítás.Mondjuk az látszik rajta,hogy módos helyzetben van,és talán egy kicsit többet is gondol magáról.Nem tudom,de elemezgetni most nem kezdem el,akkor jobban jársz.
Am jó az a képeslap amit betettél.Egy kicsit nekem gyors volt a váltás,és fedést nem fedeztem fel,de értem a szándékod:)
Húú,ma én is szaladgáltam..Vigyáztam unokaöcsémre,futottam szokásomhoz híven,fagyiztam,taliztam Livivel,neteztem,ilyesmiket csináltam..
Jó nap volt,csak egy kicsit meleg..Habár én egészen jól tűröm a meleget...
Orsi,pár nap és megyek hozzátok!Juppyyy!:) Az mekkora jó lesz! Tiszta jó,majd onnan is blogolunk,igaz?:D

Nincsenek megjegyzések: