Pipa

2008. augusztus 13., szerda

Az én duplacsokis muffinom:)

Háát Orsi.EL kell hogy szomorítsalak azzal, hogy én is sütöttem már egy-két dolgot.De semmi baj,csak ez most nem jött össze:) Egyébként nagyon ügyi vagy.Tudod,az hogy tudok pár dolgot csinálni,az nem jelenti azt,hogy nem kóstolom meg szívesen:D És igen,szenzációs érzés,ha sikerül a sütid.És pocsék,ha nem sikerül:) De hát így lehet tanulni..
A mai napom az végülis nem telt olyan nagyon zsúfoltan,mondhatni mindenre volt időm.ELlátogattam egy volt tanáromhoz( az egyik poén az nagyon jó volt,mert valamire válaszoltam,és azt mondtam,hogy: Annyira biztos,mint hogy most a szüleim a játszótéren játszanak:) miket ki nem találok:)) szóval utánna meg a teljesen hétköznapi napirend folyt..Ma kimaradt a futás,de a klarinétozás nem, úgyhogy elvoltam:) És természetesen Orsival is beszéltem:)

Nincsenek megjegyzések: