Pipa

2008. augusztus 26., kedd

Ez rémisztő,már kedd van:)

Sziasztok!
Pfűű...Kedd van.Vasárnap tanévnyitó..Ma már azt álmodtam,hogy következő hét csütörtökén kell bemennie az angol szakosoknak:) Látszik hogy tolnám a sulikezdés dátumát:D
Köszi Orsi,hogy feltetted a képeket.Legalább nekem nem kell:) Én is fel akartam.
Ma a programom pakolás, és papa látogatás lesz, utánna tali Szilvivel,és futás:D
Huhh,mostanság sokminden történik velem. Azt hiszem, van még mit tanulnom Jézustól:) A hitet..az odaszánást... Furcsa lesz,hogy egy teljesen új osztályba cseppenek bele, teli ismeretlen emberekkel,egy ismeretlen városban.Ez önmagában hátborzongatónak tűnik,de azért annyira nem az:) Legalább az Úrba kapaszkodom majd jobban:)
Orsi: Elmaradt a csokitorta:( Na de majd jövőre:) Szilveszterkor.Áprápó.Akkor éla szilveszteri elhívásod?:) Én már elkezdtem lediskurálni itthon,nehogy véletlen program légyen:)
Azt hiszem, most ennyi

Nincsenek megjegyzések: