Pipa

2010. január 22., péntek

Return

O.K. Visszatérek.:)
Elnézést kérek ezért a kis időért. Orsim tartotta a frontot..:)
Nos mi is volt velem az utóbbi időben? (érdekel ez egyáltalán titeket?:P )
Elmondom a közhelyeket: Elvoltam havazva, fáradt voltam, rohangáltam, kapaszkodtam..
Elmondom a lényeget: Túlvagyok egy rosszul sikerült klari vizsgán(egyrészt tehetek róla, másrészt nem)Megtörtént a félévzárás (~4,5 elszúrtam-magamhoz képest)Történtek események,de hagyjuk is..
Elmondom konkrétan is:
Tanultam, aludtam, beszélgettem, Szegeden voltam az ifin,Szentesen imaközösségben,vasárnap Csongrádon gyüliben...(azért ez a konkrét, mert ez a Legfontosabb nekem)
Ezenkívül imatéma Dánia..Mert még az is lehet, hogy aug 8-dec 18-ig ott leszek.:)
Színfoltok az életben:
Tegnap elestem klarinétvizsgára menet bicóval :D -jellemzőő..
Igen, 16 éves vagyok,nyilván.
Megpróbálta pár srác bicajozás közben elkérni a telefonszámomat:
Ők:-Csá!30-as vagy?
Én:Nem
Ők:Akkor 70-es?
Én:Nem
Ők:20-as?
Én:Igen!
Ők: És megadod?
Én:Nem!
Addigra már el is haladtam vagy 20 méterrel..vicces volt.Sok ilyen bicajos élményem van.:) Csak azért említettem meg, mert én egy hatalmasat nevettem ezen.
Na de ha összefoglalni akarok, akkor nem hagyhatok ki egy igét, amit nővéremtől kaptam, és mostanra teljesen az "enyémnek" érzem:
"Erőm és pajzsom az Úr,benne bízik szívem. Ő megsegített, ezért vidám a szívem." (Zsolt 28,7) Most már az utolsó sorát is elmondhatom.(mondjuk azért nem olyan egyszerű ez, de tényleg megsegített)
Szóval kaptatok most az életemből egy kis szeletkét.:)

Nincsenek megjegyzések: